13 Kasım 2008

Klavyemden Dökülenler



Her şeyi bilgisayar başında yapıyorum. Klozetin üstünde oturmam eksik bir tek.
Allahım nasıl bir hastalıktır. Kitabımı bilgisayardan okuyorum, filmimi bilgisayardan izliyorum, müziği bilgisayardan dinliyorum, yemeğimi ekran karşısında yiyorum, ekran karşısında uyuyorum, ekran karşısında telefonla konuşuyorum...
Bu kadar etkinliğe klavye mi dayanır?
Açıp temizlemekten korkuyordum çünkü geçen yazdan kalma olduğunu düşündüğüm küçük mısır tanesi K ile L harfinin arasından bana bakıyordu, U ile I arasında çekirdek kabuğu, Q ile W arasında pasta kırıntısı..
A harfim silindi, N harfim de yok olmuş şimdi fark ettim. M'den geriye küçük bir nokta kalmış, E de L gibi görünüyor... O, C olmuş.. L, ' (tırnak işareti) şeklinde bana bakmakta.

Geçenlerde babam üşenmemiş temizlemiş klavyeyi. Ama o kadar hızlı kirletiyorum ki şimdiden bir örümcek cesedi görünüyor içinde. Ve yanılmıyorsam cips kırıntıları K-L-M-Ö arasındaki bölümü çevrelemiş durumda.
Temizleyeceğim ama travmatik etki yaratmasından korkuyorum.

Hiç yorum yok: