12 Kasım 2008

Fox Mulder ©


Ben bu adamı saçma sapan bir kanalda izlemiştim ilk önce.
Hoş bir orta yaş kadını olan Scully ile birlikte ajancılık oynuyorlardı. Uzaylılar, katiller, garip yaratıklar.. Şimdi düşünüyorum da pek de mantıklı bir dizi değilmiş bu ama o zamanlar elimizde bu vardı işte.
Neyse bu Scully cadısına aşık olacak da bunlar işi pişirecek diye çatlardım. Bir yandan Mulder'in sağlıklı bir erkek olduğunu anlamış olacaktım ama bir taraftan da onu hoş bir hatuna kaptırmış olacaktım. Durum vahimdi. Baktım bunlar yakınlaşmaya başladı, diziyi izlemekten vazgeçtim. Sonra olan olmuş zaten. Benim tarafımdan terk edilmek Ajan Mulder'i Ajan Scully'nin kollarına itmiş. Evet itiraf ediyorum, her şeyin sorumlusu benim ama yapabileceğim bir şey yoktu.
Ayrıca bir şarkı vardı bak şimdi geldi aklıma:
"Çok geç kalmışım, kimi beğendiysem bütün hakkı saklıdır." ©

Hiç yorum yok: