25 Mart 2010

En Yeteneklimizden Sonra Sıra En Güzelimizi Seçmeye Geldi







Miss Turkey 2010 finalistleri belli oldu ya hani, hiç adetim olmamasına rağmen ne menem şeylermiş deyip bir göz attım resimlere. Rabbim yaratmış tabii hepsini bir şey diyemem, hoş kızlar da işin aslı ama işte sadece hoş kızlar. Sokağa çıktığımda çok daha güzellerini görebiliyorum açıkçası. Hani önceden, "Tamam yüzleri pek güzel olmasa da fizikleri güzel, herhalde o yüzden seçiyorlar" diyordum ama baktım arkadaş fizikleri de öyle ahım şahım değil.


Bir güzellik yarışmasına neden katılır insan hiç anlamam. Yani nedir bunu bu kadar önemli kılan. Gerçi bir sürü şey sıralayabilirim tabii ama bana ters açıkçası. Erkek olsun kadın olsun yakıştıramıyorum kimseye bunu. Mankenliğin bu şekilde abartılması beni huzursuz ediyor. Ciddi ciddi bir özendirme var toplumda. Hayır mankenler kötüdür demiyorum ama o bedenlere erişmek için canından olan insanlar var. Toplumcak psikolojimizi derinden etkiliyor. Bir yorum okumuştum sanırım. Kadın şöyle diyordu: "Kocam bana reklamlarda gördüğü seksi iç çamaşırlarından alıyor sonra ben giydiğimde sende onlar gibi durmuyor diyor, beni beğenmiyor." Bu sağlıklı bir insan davranışı mıdır yani? Böyle saçma beklentilerle bir sürü erkek yatakta başkasını hayal ediyor. O kadın ne yapmalı, normalde heyt beğenmiyorsan çekip git demeli ama çocuk oyuncağı değil ya hani bu işler, zayıflayacağım diye didinecek olmayacak estetik ameliyat olmayı düşünecek belki olacak sonra orasını burasını büyütürken başka bir yerini sarkıtacak, o ameliyattan bu ameliyata koşup duracak. Hoş değil bu özendirme. Bu yarışmaları gizli de yapabilirler bu kadar bağırmaya gerek yok, ki eminim canlı da yayınlanır televizyonda. 

Bir zamanların nü tablolarında heykellerinde olduğu gibi koca memeli kadınlar, göbekli erkekler de var bu hayatta, yani halen bir yere gitmiş değiller buralardalar. Şahsen üçgen vücutlu bir erkek olmadığımı söyleyebilirim ve karnımda da baklava deseni yok açıkçası o yüzden de eski akım yeniden canlansa işime gelmez değil hani. 

Finalistlerin resimlerine şu sayfadan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca hanım kızlara şöyle bir bakınca birbirlerine ne kadar benzediklerini de göreceksiniz, şahsen hiçbirini ayırt edemiyorum. Sadece bir hanım kızımızı Adanalı dizisinden biliyorum o yüzden onu seçmek zor değil hemi de sarışın en azından. Fark göremiyorum, ya sen?

Hiç yorum yok: