25 Mart 2010

Saçımda Beyazlar Tel Tel Olmuş


Geçen yaz saçımda ilk beyaz teli gördüğümde sevinmiştim salak gibi. Neden sevindiğimi bilmiyorum, sanırım "büyüme" fikri hoşuma gitmişti. Bugünse ikincisini buldum, panikle didikledim saçımı ve bunun sadece ikinci olmadığını daha birkaç denilebilecekten fazla beyaz tele sahip olduğumu gördüm. Ne yalan söyleyeyim birkaç damla yaş aktı gözümden. Daha bir şey yaşamadım ki ben.. Neyin beyazı bu? Kalıtımla ilgisi de yok bunun annem mesela 50'sinde ama daha yeni ağarıyor saçı keza babam da öyle hatta sülalede de durum bu. 
Ne özgürleşebildim ne mutlu mesut eğlenceli günler yaşayabildim kafama bir şey takmadan. Sanırım zaten bundan beyazlamış o malum teller.

Düşündüm de sanırım herkes ilk beyaz saç tellerine böyle buruk bir merhaba diyordur. Bana düşen de bu olsa gerek ama ani oldu be.. 
Merhaba beyaz tellerim. Tellerim de tellerim beyaz tellerim..

Hiç yorum yok: