29 Mart 2010

Kanaltürk'te Sansürsüz Cübbeli Ahmet Hoca

Cübbeli Ahmet Hoca, enteresan bir isim. İlgi alanıma girdiğini söyleyemem ama konuşmalarını dinlemek hoşuma gidiyor, eğleniyorum resmen. Tek kusuru paraya pula düşkünlüğü. Çok çok lüks bir hayat sürüyor ve bu benim öğrendiklerime çok ters açıkçası. 

Cübbeli Ahmet Hoca, kim ne derse desin zeki bir adam, zekasını kullanarak kaliteli espriler yapabiliyor bu konuda Cem Yılmaz'ı aratmıyor. - Cem Yılmaz'a bayılan biri değilim o ayrı- 
Neyse efendim bugün Sansürsüz programının konuğu Cübbeli Ahmet Hoca idi ama programı başarısız buldum. Fatih Altaylı kadar iyi ağırlayamadı konuğunu Yiğit Bulut. Konuğu konuşurken sürekli bilgisayar ekranına bakıp gelen mesajları düzenledi. Tamam gelen mesajları önemsiyor hatta programı bu mesajlar üzerine inşa etti amma velakin bu görüntü bende kanal değiştirme isteği uyandırdı, o derece rahatsız etti. Fatih Altaylı kadar iyi hazırlanmamıştı programına, kanaatim bu. Sorular güzeldi ancak ağırlamanın başarısızlığı bende sinir yaptı. Söylemeden geçemem ve artık Kanaltürk bence Cübbeli Ahmet Hoca'nın üzerinden reyting avcılığını bırakmalı, bu son olsun bence çünkü artık bu durum itici olmaya başladı. 

Söyleyeceklerim bu kadar. Bildiğim kadarıyla program devam ediyor şu anda ama sıkılıp ayrıldım ekran başından.

Hiç yorum yok: